srijeda, 13. siječnja 2016.

VRAĆAM SE IZ SREMSKE MITROVICE NAZAD U BEOGRAD, POŠTO SAM ZAKASNILA NA AUTOBUS...

Vraćam se iz Sremske Mitrovice nazad za Beograd, pošto sam zakasnila na autobus jedan čovek koji je otpratio ženu autom na stanicu ponudio mi se da me odbaci do Beograda.

Bilo mi je malo čudno što svoju ženu nije odvezao nego se ponudio meni. Ali ono, delovao mi je fin i pristanem da me poveze jer sam morala da požurim, imam malu decu kući i žurila sam da ih nahranim. Ali ovaj što me povezao počeo da mi se nabacuje, ja ga podsećam da ima ženu i da sam ja zauzeta žena on nastavlja po svome…

dok je vozio i dalje je flertovao sa mnom i desnom rukom me mazio po nozi, ja mu pomerim ruku i zahvalim mu se na vožnji ali čovek je očigledno debil ili napaljeni skot. U tom trenutku sam ga odgurnula od sebe i rekla da stane ili zvacu policiju. Odmah je prestao ja sam izasla iz auta i pozvala supruga da dodje po mene. Malo sam više čekala i smrzavala čekajući ga. Ali više nikad ne sedam sa nepoznatima.

0 komentari:

Objavi komentar