subota, 17. rujna 2016.

SOČNI KOLAČ ZA 20 MIN U PAR JEDNOSTAVNIH POTEZA!!!!


Sastojci 
25 dag maslaca
30 dag šećera


6 kom jaja
1 vrećica vanilin šećera ili nekoliko kapi
ekstrakta vanile
13 dag brašna
25 dag 60% plemenite čokolade ( ja sam
koristila 70%)

Priprema
1. Maslac pjenasto izmješajte s šećerom, dodajte 6 jaja (ne odvajati), miksajte, dodajte
vanilin šećer, brašno, te otopljenu čokoladu za kuhanje.
2. Dobro namastiti i pobrašniti kalupe za souffle , žlicom staviti smjesu u njih i peći na
200°C, (pećnica mora biti unaprijed zagrijana) točno 11 minuta. Ako imate metalne
kalupe za muffine, smanjite vrijeme pečenja na 9 ili 10 minuta.


3. Pečene ostaviti u kalupu , točno 2 minute na rešetki, onda lagano nožićem odvojiti
smjesu od stijenki kalupa, te izručiti na desertni tanjurić.
Posluživanje
U smjesu po svome ukusu možete dodati Bailey's likera ili možda žlicu mljevenih prženih
lješnjaka...
Poslužite s tučenim slatkim vrhnjem i dekorirajte svježim voćem. Još bolje je ako imate
sladoled od vanilije. Ukoliko želite probati ovaj kolač ispeći, a nemate kalupe za souffle,
nema veze, odlično će poslužiti i keramičke šalice za kavu ili male teglice ravnih stranica ili
metalni kalupi za muffine.Važno je znati da metalni kalupi malo jače i brže peku, pa
biste trebali skratiti vrijeme pečenja u njima, barem za minutu-dvije!!
 Moje keramičke kalupe sam kuplia u Mulleru u City centru One, mali koštaju 12, a veći 22
kune.
 Od ove količine sastojaka ispalo mi je smjese dovoljno za 12 manjih ramekina.

0 komentari:

Objavi komentar