nedjelja, 18. rujna 2016.

Imam 43 godine, vrlo sam pobožna, u sretnom sam braku imamo troje djece i nikakve mrlje

Imam 43 godine, vrlo sam pobožna, u sretnom sam braku imamo troje djece i nikakve mrlje u mom životu nemam, ali… sin od mog brata, moj bratić mi je totalno pomutio pamet. Ima 20 godina, sportista je, fantastično izgleda i kada sampored njega, kada ga zagrlim, bukvalno se upišam od uzbuđenja.

 To nešto je jače od mene, od mog karaktera, jednostavno sam luda za njim više od godinu dana. Želim ga… do sada sam mu se nudila, pozivala ga kod mene, izazovno se oblačila, duboki dekolte izvaljivala ispred njega, jednom čak obukla kratku haljinicu bez gaćica i “slučajno se saginjala ispred njega, ali kada sam pomišljala da će da navali od mene, on je okretao glavu i pravio se da ništa ne vidi. Na neki način sam tada bila povrijeđena kao žena.

Obzirom da više nisam mogla izdržati i da sam postala opterećana njime, jer sam o njemu razmišljala 24 sata dnevno, prije par dana sam mu sa nepoznatog broja počela da šaljem poruke. Primio se, nema pojam o kome se radi i na moju sreću prihvatio je da se nađemo idući vikend u jednom hotelu. Vjerujte da odbrojavam sekunde do tog trenutka. Samo se nadam da me neće odbiti :(. Zaist, znam da je to na neki način bolesno, ali taj osjećaj u meni, ne znam ne mogu opisati riječima, to je nešto uhh… Bože oprosti mi!

0 komentari:

Objavi komentar