utorak, 9. kolovoza 2016.

Užasno me nervirala jedna žena koja živi pored nas i koja se sunča gola u dvorištu zato...

Užasno me nervirala jedna žena koja živi pored nas i koja se sunča gola u dvorištu zato što sam videla da moj muž namerno stalno nešto radi po dvorištu samo da bi nju gledao. Smislila sam plan i pozvala je na kafu kod mene, muž se sredio tad ko na svadbu da ide znači tačno sam znala da se pali na nju, a ona došla u nekoj haljinici

dopi*njaka i glumila neku filmsku zvezdu. Uzela sam svoje prljave i usrane gaće i izfiltrirala njenu kafu kroz njih, čak sam i brijač kojim sam obrijala pazuh umočila u njenu kafu. Ali sam zaboravila da je žena rekla da pije gorku kafu, a ja sam sve to uradila u kafu koja je bila zasladjena, i to sam sve skontala tek kada je kafa bila doneta na sto. Moj muž da bi ispao džentlmen dao joj je svoju gorku kafu a on je uzeo njenu sladju u

kojoj sam ja sve one stvari radila. Muž je prebledeo i dobio nagon za povraćanje iako nije stigao ni da završi kafu, a ona žena i ja smo se streljale pogledom, nismo ni 3 reči razmenile a ja sam već skočila na nju da je čupam. Eno sad sedi u svoju kuću zatvorena i čeka termin da ode na nadogradnju kose, ali mislim da bi joj pre pomogao doktor nego frizer.

0 komentari:

Objavi komentar