utorak, 9. kolovoza 2016.

Juce nadjem ispred zgrade torbu i kesu sa firmiranim stvarima, parfemom, satom….sa 400e u torbi…

Juce nadjem ispred zgrade torbu i kesu sa firmiranim stvarima, parfemom, satom….sa 400e u torbi…i vratim ljudima koji su izgubili jer su na zgradi napisali moli se ko je nasao

torbu da vrati i da se javi na ostavljen broj sa cedulje. Danas mi svi kazu da dam luda i da pare koje sam nasla nisam trebala da vratim jer je to moja sreca i da nisam nikome ukrala pa se pitam da li bi meni neko vratio pritom nije bio nijedan dokunent. Sta bi vi

uradili…..osecam se kao da sam nesto zgresila ili da mi je krivo mozda zbog toga sto sam ispala budala jer kad sam usla u kucu kod njih videla sam koliko ustvari novca oni imaju po svemu sto se u kuci nalazi…

0 komentari:

Objavi komentar