četvrtak, 25. kolovoza 2016.

MLADA SAM, DOKTOR NAUKA I IMAM VRHUNSKI POSAO U SVAJCARSKOJ. MOJ DECKO JE JEDAN...


Mlada sam, doktor nauka i imam vrhunski posao u Svajcarskoj. Moj decko je jedan od najbogatijih mladih ljudi u Svajcarskoj, pri cemu oboje vrhunski izgledamo (ipak zajedno treniramo :). Ako idemo na putovanje, zajedno sve placamo.


Ako mi daruje neki skup poklon ja odmah uzvratim. Nedavno mi je poklonio jako skupa kola koja sam ja vratila i otisla i sama sebi kupila ista (na kredit naravno ). Sinoc me je pozvao na veceru da mi kaze kako su sve njegove bivse trazile od njega da im placa plasticne operacije, liposukcije, putovanja, poklone a u mene se zaljubio jer se toliko razlikujem od njih, pitao me je da li zelim da budem njegova zena i da mu radjam djecu, i naravno pristala sam.


Trazila sam malu i skromnu svadbu samo uz najuzu porodicu i prijatelje. Kao poklon za svadbu dobijam 50% njegovih dionica multimilionske grupacije ciji je on vecinski vlasnik, sto sam odmah prihvatila. Pouka: Zene budite mudre, dobre u krevetu i postavljajte dugorocne ciljeve ne samo kratkorocne

0 komentari:

Objavi komentar