četvrtak, 25. kolovoza 2016.

Krenula sam da se nalazim s dečkom s kojim nisam smjela da se nalazim (radilo se nešto o našim obiteljima)...

Krenula_sam_da_se_nalazim.jpg
Krenula sam da se nalazim s dečkom s kojim nisam smjela da se nalazim (radilo se nešto o našim obiteljima).


Sjećam se mirisne ljetne noći kad mi je plakao da ne možemo da budemo skupa da sam mu ja sve ali da ne može… Zagrlila sam ga i pogledala u zvijezde i rekla u sebi “Molim te Bože pomozi mi s ovim čovjekom…” Prošlo je 8 godina od tada, eno mi ga u dnevnoj sobi u piđami jede sir bez kruha iako sam mu rekla da to nesmije — PRESRETNA SAM S NJIM


Želim ovu priliku da iskoristim i da kažem HVALA TI BOŽE! ZNAM DA SI BIO SA NAMA I BITI ĆES, HVALA TI! Svaki puta kada osjetim miris prekrasne ljetne noći do kraja života govorit ću HVALA TI i ovo ljeto…

0 komentari:

Objavi komentar