srijeda, 17. kolovoza 2016.

IMAM 29 GODINA 3 DJECE I SVOJU FIRMU! PRIJE 3 GODINE OD MUZA FIRMA JE PROPALA ZA JEDNO 7 DANA I TO SVE ZBOG...


imam 29 godina 3 djece i svoju firmu! prije 3 godine od muza firma je propala za jedno 7 dana i to sve zbog jedne kurve! sve smo izgubili!

i onda sam ja unisla u njegov biznis i nekako sam spasila firmu! nisam nista znala od njegovom poslu nisam nikad tjela za njega da radim ali sve sam brzo naucila i ide mi bolje neg njemu! sve mi je islo od ruke od pocetka! nemogu da neradim za 2 sedmice idemo za grcku 16 dana da se odmorim!

ja to nemogu tamo imam puno prijatela sad sam muzu rekla da cu im pomoc na poslu ili cu pogledati neci neku musteriju za firmu i evo svadje i nervoze.sta cu raditi 16 dana bez posla! reko je telefon i lep top ostaju kod kuce! i doslo je do toga da mi upravo muz ide tablete za spavanje kupiti… stvarno sam izludila

0 komentari:

Objavi komentar