srijeda, 17. kolovoza 2016.

Extra fora muffins

Sinoć sam našla ovaj recept i odmah ga jutros isprobala! Dijelim ga s vama jer je odličan.
Sastojci
4 jaja
100 ml mlijeka
2 supene kašike brašna
1 čajna kašika soli
ulje


Priprema
1.
Mikserom umutiti jaja sa mlijekom, brašnom i solju.
2.
Otvoriti frižider i sjeckati šta god vam se jede, u bilo kojim kombinacijama.
Mi smo prvi put probali:
- dva muffina sa tankim prutićima slanine,
- dva muffina sa sjeckanom zelenom paprikom i      kiselom pavlakom,

- dva muffina sa kockicama salame i izmrvljenim    feta sirom,
- dva muffina sa nasjeckanim paradajzom i  kockicama feta sira,
- dva muffina sa kolutićima hrenovke i
- dva muffina sa tunjevinom.
3.
Kalup za muffine pomastiti ( ili  peći u papirnim ili silikonskim korpicama za muffine ) i rasporediti povrće, meso, sireve, šta imate.
NAPOMENA:
I mojim i isprobavanjem drugih članova došlo se do zaključka da je muffine najbolje peći u silikonskim kalupima.
4.
Smjesu sa jajima rasporediti u svaki kalup, tako da sadržaj jedva prelazi preko polovine kalupa.
Ja sam još svaki muffin posula sa ribanim parmezanom.
5.
Peći 20 minuta na temperaturi od 180 stepeni.

0 komentari:

Objavi komentar