srijeda, 20. srpnja 2016.

Radim u genetickom savetovalsitu gde sam zamolila kolege koji su radili analize meni i muzu...


Radim u genetickom savetovalsitu gde sam zamolila kolege koji su radili analize meni i muzu da nameste rezultate da smo oboje sterilni, jer muz misli da imamo problem posto smo 5 godina u braku, a nemamo dece. Medjutim ja sve svreme koristim pilule protiv


trudnoce jer ne zelim da imam dete sa njim sve dok on ne postane muskarac, a ne decak koga ja vec cuvam, perem, peglam, cistim, oblacim, kuvam itd… Tako da mi jos i malo dete koje je stvarno nesposobno za sve to ne treba… Znam, znam kriva sam sto to sve


radim, ali gresite ako mislite da nisam sve probala da ga nateram da mi pomaze malo po kuci i da se osposobi. Jednostavno nece, ne zeli lepse mu je ovako, e pa i meni je ok ovako ok, gledam ga kao da mi je dete i jedno mi je sasvim ok.

0 komentari:

Objavi komentar