četvrtak, 14. srpnja 2016.

Moje detinjstvo je moj najgori deo života. Otac me je svaki tukao više puta, udarao me

Moje detinjstvo je moj najgori deo života. Otac me je svaki tukao više puta, udarao me je u glavu i telo, gurao mi ruke u vrući šporet. Jedanput me je nožem isekao po telu. Majka je sve to gledala ali nije ništa uradila povodom toga, govorila bi: “kakav je, takav je, otac ti je”. Onda je baba počela da me priprema za udaju, kao i za predstojeće


se*sualne odnose. Bila sam maloletna i nisam želela da dodje do te udaje pa sam pobegla od kuće, otišla sam jako daleko, izgubila sam se. Prosila sam na ulici u nadi da ću uspeti da kupim bar za jedan skroman obrok dnevno, a onda me je policija našla, želeli su da me odvedu roditeljima ali ja sam im rekla da su mrtvi i da ih nemam. Odveli


su me u dom za nezbrinutu decu i tamo sam ostala dok nisam postala punolena. Danas se udajem za čoveka koga volim više i od sebe. Toliko pazi na mene, čuva me, voli me i nikada nije ni glas podigao na mene. Nadam se da mi se ovaj put konačno osmehnula sreća.

2 komentara:

  1. hvala bogu i neka tako i ostane želim ti puno sreče

    OdgovoriIzbriši
  2. vala i zaslužila si da budeš srećna i davoliš i budeš volena. sve najbolje. a oca monstruma prijavi

    OdgovoriIzbriši