nedjelja, 10. srpnja 2016.

Moja sestra je na specijalizaciji ginekologije i danas je na ginekološkom pregledu u klinici gdje radi...

Moja sestra je na specijalizaciji ginekologije i danas je na ginekološkom pregledu u klinici gdje radi bila moja vjerenica. PRIJE SAT VREMENA ME JE SESTRA POZVALA I NAPROSTO ME ŠOKIRALA!!!

 Rekla mi je ako vjerenicu ne spriječim da bih mogao postati tata, jer je dogovorila termin za abortus, TRUDNA JE. Nisam mogao vjerovati šta mi govori, prvo da je ikako sposobna da oduzme život, jer se prestavlja kao izuzetno pobožna djevojka, a drugo, za mene bolnije, DVIJE GODINE SMO U VEZI I ONA JE NEVINA, ali izgleda samo za mene.

Ne znam šta da uradim da odma raskinem sa njom ili da je spriječim da abortira i preuzmem brigu o djetetu ili da se pravim da ništa ne znam i živim u laži…

0 komentari:

Objavi komentar