subota, 25. lipnja 2016.

Djevojka mi je toliko ljubomorna da se jednom pokušala ubiti zbog mene. Rezala je vene...

Djevojka mi je toliko ljubomorna da se jednom pokušala ubiti zbog mene. Rezala je vene i sekunde su je dijelile od smrti. Zbog svega toga sam se potpuno okrenuo njoj, zapostavio sam i društvo i rodbinu, pa na neki način i roditelje.


Svu pažnju sam joj pružio, vodio na putovanja, čak i van evrope. Nakon 5 godina veze, bukvalno dan prije vjenčanja koje je bilo dogovoreno, ona je sms porukom prekinula sa mnom i rekla kako već više od godinu dana ima drugog i da nije znala kako sve to da mi prizna.
Doživio sam neviđenu sramotu, jer su me godinama svi prozivali i na neki način ismijavali zbog mog “papučarskog” ponašanja.


Šta je to u toj ženskoj glavi da bi u jednom trenutku život dala za nekog muškarca, a onda kada dobije sve od tog istog muškarca, učini mu veliku nepravdu. Šta da sam ja nju ostavio dan prije vjenčanja?

0 komentari:

Objavi komentar