srijeda, 13. siječnja 2016.

NAPUSTIO SAM POSAO U AUSTRIJI, JER NE ŽELIM ŽIVOT BEZ MOJE DRAGE UZ MENE...


Otišao sam pre tri meseca u Austriju da radim. U Srbiji sam ostavio devojku mojih snova, sa kojom sam malo manje od godinu ipo. Čujemo se stalno, ne mislim ni na jednu, niti planiram ikada.

Ali, juče sam saznao da moja princeza ide kod psihologa krijući od mene, kako se ne bi brinuo. Nikada za ova tri meseca nije pokazala da joj toliko falim, sve je držala u sebi i pala u depresiju.

Ne želim lep i luksuzan život, pare, kao ni život bez moje drage, zbog toga sam istog trena kupio kartu za sutra. Idem za Srbiju, iznenadiću je i zaprositi.
Mnogo sam uzbuđen, jedva čekam da je vidim, tresem se i kad pomislim da ću je sutra videti posle tri meseca. Poželite mi sreću da se ne onesvestim!

0 komentari:

Objavi komentar