nedjelja, 18. listopada 2015.

MOJ BIVŠI DEČKO RADI NA PUMPI I JEDNOG DANA PREVOZIM SE SA NOVIM DEČKOM KAKO BI SIPAO ...


Moj bivši dečko radi na pumpi. I tako jednoga dana provozam se sa novim dečkom kako bi sipao benzin, da bi moj bivši kad nas je video ni pet ni šest namerno sipao pogrešno gorivo i napravio štetu automobilu.

Novi dečko me je ostavio zbog toga, a stari me idalje zaj*bava. Ispovest: Pre možda 3 godine, bili smo kod druga na punolestvu i jedan drug se toliko napio da je završio u svinjcu da leži mrtav pijan, a imao je belu košulju sa crvenim flekama od vina.

U jutarnjim satima, kad se žurka završavala, deda od slavljenika je krenuo da nahrani prasiće, i naravno video ovog kako leži u ,,krvavoj” košulji i pomislio da je mrtav, žurka se završila tako što je deda zvao policiju i prijavio ubistvo.

0 komentari:

Objavi komentar