srijeda, 14. rujna 2016.

U BRAKU SMO SKORO DVIJE GODINE, OBOJE RADIMO I FINO ZARAĐUJEMO. SKORO GODINU DANA PLAĆAMO JEDNU


U braku smo skoro dvije godine, oboje radimo i fino zarađujemo. Skoro godinu dana plaćamo jednu komšinicu da nam kuha.U početku je to bila idealna kombinacija. Ona živi sprat iznad nas i smatrala sam je kao jeftinu pomoćnicu, da ne kažem sluškinju, ali…

u posljednje vrijeme moj muž sve više razgovara o njoj, njenoj ukusnoj hrani, kako je sposobna i tako to, a ja što radim od jutra do mraka i što zarađujem 100 puta više od nje, to nikada da pohvali. Iskreno počinje mi sve to ići na živce, a i plašim se, šta ako se zbog proklete hrane zaljubi u nju, jeste da je starija 4 godine od mene, ali, muškarci su čudo.

Razlozi zbog kojih se zaljubljuju su morbidni. Zbog toga sam počela njegove porcije da dodatno začinjavam, nekada so, nakada biber, ljuta papričica i sl. Čisto da mu malo pokažem da naša sluškinja i nije baš savršena.

0 komentari:

Objavi komentar