četvrtak, 15. rujna 2016.

U braku smo 18 godina i prije dvije godine saznao sam da mi je žena nevjerna

U braku smo 18 godina i prije dvije godine saznao sam da mi je žena nevjerna, a koliko tačno me vara, e to samo ona zna. Prije par godina baš često je išla kod komšinice Zlate kojaživi 3 sprata iznad nas. Nisam ni razmišljao, a ni slutio o čemu se zapravo radi i GDJE IDE!

Prije dvije godine, “dok je bila kod komšinice Zlate” zvalo me staro društvo da odemo na pivu i obzirom da je zaboravila mobitel, popeo sam se do komšinice Zlate da joj to kažem, ali kada mi je ona otvorila nasmijala se i rekla da moja žena nije kod nje već kod komšije koji živi prekoputa njenog stana. Izgubio sam razum i toliko mi je bilo loše da sam morao ući kod nje da se osvježim, da dođem sebi. Ne znam zašto, do tada nisam imao nikada potrebeu da budem sa drugom ženom, ali neka energija je prošla kroz mene i bukvalno sam nasrnuo na komšinicu Zlatu,

koja se malo opirala, a onda mi je opalila takav šamar i istjerala iz stana kao pseto, jer kako je rekla ona nije kao moja žena da ikome osim mužu daje. Nakon toga nikada nisam ni pokušavao da budem sa nekom drugom ženom, jer ne želim da sebe i svoju djecu sramotim. Odma tada bih se i razveo, ali ne mogu zbog djece, koliko vole mene toliko vole i nju. Teška vremena i bojim se da ne krenu lošim putem, jer bio bi to veliki šok za njih.

0 komentari:

Objavi komentar