petak, 16. rujna 2016.

Primetim ja da se devojka cudno ponasa poslednjih dana.Cutljiva i pomalo rezervisana...

Primetim ja da se devojka cudno ponasa poslednjih dana.Cutljiva i pomalo rezervisana,ali kao sve je ok.Ja gledam utakmicu,ona u spavacoj sobi uci.Kad ulazi ona u dnevni boravak i najnormalnije me zamoli da pregleda slike,snimke i


poruke iz mog telefona.Dam joj telefon tj sifru,zbunjen jer to nikada nije trazila,nije taj tip.Pregleda ona to sve,bez reci i vrati mi telefon,izvinjavajuci se i ode u sobu.Ja odem do nje i pitam je sta se desava,a ona mi kroz plac kaze da joj je neka kretenka sa faxa svasta napricala,


kako je ja varam sa njom,vec mesecima,kako postoje slike i poruke koje to potvrdjuju i sta sve ne.A ja tu kretenku ni ne znam licno,vec moj ortak.Srecom pa mi je devojka normalna,nije mi napravila haos zbog gluposti jedne ludace

0 komentari:

Objavi komentar