četvrtak, 1. rujna 2016.

ODUVIJEK SAM SUMNJAO DA ME ŽENA VARA. ČESTO SE ČUDNO PONAŠALA I NIKADA NIJE

Oduvijek sam sumnjao da me žena vara. Često se čudno ponašala i nikada nije željela da idemo u krevet. Zato sam u cijelu kuću postavio kamere. Ono što sam ubrzo saznao me totalno šokiralo.
Taj dan sam se vratio sa posla i odlučio da provjerim šta su kamere snimile.


Žena i kćerka su bile van grada. Gledao sam snimke i ništa nije bilo zanimljivo. Tipično ponašanje žene i kćerke. Odjednom je žena izašla iz kuće. Kćerka je ostala sama. Ubrzo se neko pojavio na našim vratima. Bio je to neki momak meni nepoznat. Ušao je u moju kuću i počeo da


ljubi moju kćerku. Vjerovatno joj je momak. Ljubili su se u mom dnevnom boravku a mene je to počelo uzbuđivati. Ne znam zbog čega. Ubrzo su krenuli prema mojoj i ženinoj sobi. Znao sam zbog čega. Počeli su se skidati. Nisam mogao da vjerujem da to rade u mom krevetu. Mola mala djevojčica je vodila ljubav u krevetu svojih roditelja.

1 komentar: