srijeda, 21. rujna 2016.

Mira se vratila iz shoppinga i zatekla muža u krevetu sa zgodnom...

Mira se vratila iz shoppinga i zatekla  muža u krevetu sa zgodnom
mladom ženicom. Upravo kad se spremala krenuti vikati na njega, on joj
kaže:
Da li te zanima, kako je uopšte došlo do  ovoga?
Vozeći se zaobilaznicom do doma, ugledao  sam ovu devojku, koja je

bila pokisla i izgledala umorno. Poveo sam je i  dovezao sam je kući,
dao joj nešto da pojede, točnije juneći odrezak, koji  sam jutros
kupio na tržnici i kojeg ti nisi htela pojesti za ručak jer si rekla
da je “tvrd k’o kamen”.
Budući je bila pokisla od glave do pete, dao  sam joj one cipele, koje
si ti odbacila, jer su ti bile pola broja premale pa ih  ne nosiš jer
se nećeš patiti zbog moje “škrtosti”. Bilo joj je hladno,

pa sam joj dao tvoju  jaknu, koju sam ti kupio za
rođendan, ali ju ti nisi nosila zbog boje, koja  ti nije pasala. I
hlače su joj bile mokre, pa sam joj dao tvoje, znaš one od jeansa,
koje su tebi bile male, ali njoj su stajale kao salivene.
Naposletku,  kad je odlazila, upitala me:
“Ima li još nešto, što tvoja žena  više ne upotrebljava?!”

0 komentari:

Objavi komentar