ponedjeljak, 15. kolovoza 2016.

Ušle neka djevojka i ja kod doktora na razgovor prije dobrovoljnog darivanja krvi...

Ušle neka djevojka i ja kod doktora na razgovor prije dobrovoljnog darivanja krvi. Pit
nju doktor jel puši, a ona njega hladno upita “šta”? Doktor gleda i ne vjeruje :


Odveo mene deda kod doktorice. Pošto tata i mama nisu imali vremena zbog posla. A ja šta ću mala 6-7 godina temperatura 38. Sedim ja tamo, ona me pregleda i kaže da trebam bocu da dobijem. Ja se uspaničim i počnem plakati. Jedva me deda odvede da legnem tamo na krevetić, čim je ona izvadila onu iglu ja sam dobila super moći, jurili su me sigurno 10 minuta i deda i doktorica.


Jadni poludeli od mene. Priznajem više su se oni umorili nego što je mene bolela ta boca. Bilo je davno, ali eto deda i ja se ovoga još uvek sećamo i smejemo se tome

0 komentari:

Objavi komentar