petak, 26. kolovoza 2016.

U braku smo 10 godina i od prvog dana, prve bračne noći skoro svaki dan ženi opalim barem jedan...

U braku smo 10 godina i od prvog dana, prve bračne noći skoro svaki dan ženi opalim barem jedan šamar, ništa strašno. Mnogi će reći da sam nasilnik, da sam loš čovjek ili nešto slično, ali realno to što radim je samo za njeno dobro.


Ona to zna i nikada se nije ni pobunila iako sam je nekada znao i okrvačiti, jbg omakne se, ali razumna je i svjesna da to radim iz ljubavi prema njoj, a ne zato što je mrzim. Zbog svega toga ona je danas uzorna supruga, žena koja poštuje svog supruga, moje roditelje, porodicu, prijatelje, naša kuća je sigurno najuređenija i najčišća, sve je na svome mjestu, a redovan ručak, kafa i to se podrazumjeva.


Ko god nas zna hvali je na sav glas kako je dobra žena, a realno sve je to postigla zahvaljujući meni. Koliko je volim dovoljno govori činjenica da je nikada nisam prevario ni sa jednom drugom ženom, realno malo je muškaraca poput mene i slobodno ću reći da se ponosim sobom.

1 komentar:

  1. Ovo zaista nije lektira da normalni ljudi öitaju!Ovako je Bog zabranio da se tuku #ivotinje a kamo li supruge! Ti si sluöaj za razmatranje! Mislim ono psihijatrijsko u ludnicama! Rekao si dosta o sebi! Sadista si i najveäa kukavica koja postoji! Da tebi od üale netko udari samo jedan üamar usrao bi se od straha ,legao na pod i molio milost! Tolika si kukavica! Ti voliü samo sebe ali ni to normalnom nego perverznom ljubavlju ! Naüao si neku jadnu osobu koja nema nikoga niti kuda da se iz#ivljavaü! Nedao ti Bog da smo se mi sreli lizao bi mi tabane od poniznosti kukavice odvratna!

    OdgovoriIzbriši