utorak, 9. kolovoza 2016.

Svekrva me užasno nervira, po ceo dan samo sedi i naredjuje mi da trebam da čistim celu kuću....

Svekrva me užasno nervira, po ceo dan samo sedi i naredjuje mi da trebam da čistim celu kuću a onda mi visi nad glavom i govori kako sam nesposobna i ne umem ništa da uradim kako treba.


Pošto moj muž ništa ne preduzima povodom toga ja sam na dasku od wc šolje sipala lepak i dala svekrvi kafu u kojoj je bio ricinus, pola sata se zadržala u wc-u a kada je pokušala da ustane sa wc šolje nije mogla, daska joj je ostala zalepljena
za du*e.


Zvala je i hitnu pomoć koja joj se smejala toliko da je ona pocrvenela kao rak, oni su to sredili neki rastvorom njihovim, posle me je pokušala udariti za to što sam uradila al ja sam bila brža i izlupala sam je metlom po glavi. Muž se samo smejao čitavom situacijom a ona više se nikada nije usudila da mi ide na nerve.

0 komentari:

Objavi komentar