srijeda, 24. kolovoza 2016.

SESTRA ME BAŠ MNOGO RAZOČARALA I NISAM NI SLUTIO DA JE TAKVA OSOBA. JA SAM SILOM PRILIKA MORAO OTIĆI...


Sestra me baš mnogo razočarala i nisam ni slutio da je takva osoba. Ja sam silom prilika morao otići van države, oženio sam se u Ameriku i tamo živim zadnjih 22 godine, a sestra se udala za imćnog komšiju i cijeli život uživala u svom gradu, nikada nije bila stranac kao ja.


Roditelji su živjeli sami a zadnje 2-3 godine kada su pali na postelju ona ih je služila, JER JE BLIZU. Roditelji su mi umrli u razmaku od 8 mjeseci i nakon toga kada sam prošle godine došao da dijelimo miraz dočekala me informacija da su oni “dobrovoljno” prepisali sve na nju. Imanje vrijednosti preko 40.000 eura je moja sestra dobila, a ja ništa.


Ja koji sam krv, prirodni nasljednik mojih roditelja nisam dobio ništa, a sestri i ZETU su dali sve. Nekada sam ljut i na njih, ali shvatam da nisu imali izbora i da ih je moja sestra nagovorila i natjerala na tako nešto. Tako da svi koji imate sestrice koje za koje mislite da su dobre i da mrava ne bi zgazile, čuvajte se, šta drugo da kažem.

0 komentari:

Objavi komentar