srijeda, 10. kolovoza 2016.

Prošli vikend kod nas je bio vašar. Bio sam sa djevojkom i željela je da idemo na autiće na sudaranje...

Prošli vikend kod nas je bio vašar. Bio sam sa djevojkom i željela je da idemo na autiće na sudaranje. Tako vozamo se zezamo,a ona u želji da “opali” selfi za fejsa izvadi mobitel, međutim u tom trenutku nas neki klinac “zavali” tako jako da joj je mobitel ispao.


Bojao sam se da ga neko ne pregazi, brzo sam se okrenuo, kako bih pokupio mobitel, ali već je neko ciganče uletjelo i pokupilo mobitel. Vikao sam koliko sam mogao, ali on je samo stao sa strane, nije bježao. Kada je vožnja završila, prišao je meni i djevojci i da joj njen mobitel.


Stvarno sam se bio uplašio, prvo da ga neko ne zdrobi, a kasnije kada ga je klinac pokupio mislio sa da je gotovo. Na sreći ima dobrih ljudi, tačnije dobrih klinaca, da je neko stariji bio 100% bi ga “zapalio”.

0 komentari:

Objavi komentar