petak, 5. kolovoza 2016.

Neki dan sam se vraćao sa treninga i u dvorištu sam vidio da tata sjedi sa nekim nepoznatim....

Neki dan sam se vraćao sa treninga i u dvorištu sam vidio da tata sjedi sa nekim nepoznatim muškarcem. Izgledao je UGLAĐENO i nisam želio da prolazim pored njih.

 Prošao sam kroz komšino dvorište, preskočio okradu i ušao na stražnji ulaz. Kada sam ušao u kuću moja starija sestra je već bila spremna da ide vani. Samo mi je rekla IDEM JE i izašla. Gledao sam kroz prozor, u tom trenutku je nepoznati muškarac koji je sjedio sa tatom ustao i dao mojoj sestri 20 eura.

Kasnije sam saznao da je to neki tatin najbolji drug iz djetinjstva koji je nekada davno otišao u Norvešku da živi. Da sam bio normalan i ja bih “pokupio” dvadeseticu, ovako zbog svoje lude glave imam PRAZNE DŽEPOVE.

0 komentari:

Objavi komentar