četvrtak, 11. kolovoza 2016.

NEDAVNO JE U MOM GRADU BIO ‘RINGIŠPIL’ I BIO SAM TAMO S DJEVOJKOM. …

Nedavno je u mom gradu bio ‘ringišpil’ i bio sam tamo s djevojkom. I tako uspije mene ona iz fore nagovorit da odemo na one autiće s kojim se sudaraš.

 Sjednemo mi, kreće vožnja i ona drži mobitel u zraku da nas snimi barem par sekundi kad nas odjednom udari drugi autić i mobitel joj ispadne na onu podlogu… Samo gledam kad ce neko preći preko njega i polomit ga.
Pokušavam skinuti pojas da izađem i brzo zgrabim mobitel kad eto neki klinac sa strane utrči i uzme mobitel i krene nazad, ja krenem vikati za njim no nije pobjegao,

nego je stao sa strane i nastavio gledati sa mobitelom u ruci. Kad je vožnja prestala dođemo do njega a on nam fino vrati mobitel i kaže: “Čiko drugi put bolje pazite” i ode. Nagradio bi ga da sam ga uspio uloviti…

0 komentari:

Objavi komentar