ponedjeljak, 22. kolovoza 2016.

NE ZNAM DA LI SU MOJI RODITELJI JEDINSTVENI, ALI SU BAŠ GROZNI RODITELJI. IAKO SAM SIN JEDINAC...


Ne znam da li su moji roditelji jedinstveni, ali su BAŠ GROZNI RODITELJI. Iako sam sin jedinac ništa mi u životu nisu pružili. Nije da smo teška sirotinja, ima se dovoljno, ali oni sve to troše na sebe.


Dnevno puše po dvije pakle cigareta, a u zadnje vrijeme su počeli da idu u kladionice i igraju ono neko bingo. Kada krenem u školu sva djeca imaju neki solidan džeparac, a oni meni svaki drugi, treći dan dadnu po nekih 2-3 eura. Baš sam razočaran, shvatio bih da nemamo, ali oni na te gluposti potroše dnevno i preko 15 eura, a za mene ne mogu odvojiti ni jedan jedini euro.


Volio bih da sam jednin sa tim ŽIVOTNIM PROBLEMOM i takvim roditeljima na svijetu… Ne znam zašto takvi ljudi prave djecu???

0 komentari:

Objavi komentar