subota, 27. kolovoza 2016.

Moji su uvek imali problema sa novcem tako da nikad nisam bila odevena po poslednjoj modi...

Moji su uvek imali problema sa novcem tako da nikad nisam bila odevena po poslednjoj modi, nisam bila ni loše obučena već onako skromnije. Smuvala sam se sa dečkom koji nije bio mnogo bogat ali je živeo lepo i vodio je računa o tome kako se oblači.

Kad god bi bili u društvu njegovih sestara i braće, oni bi tražili način da mi se podsmevaju a mom dečku bi bilo neprijatno jer pored sebe ima seljanku koja po njima ne zna da se obuče. Voleo je on mene ali ipak je presudilo njihovo mišljenje.

Većina njih ne zna da je množenje starije od sabiranja, pamet im nije baš na nivou. Prošli vikend sestra mog bivšeg me srela u gradu i rekla mi ironično ‘Lepo si se obukla’. Zašto postoje takvi ljudi?

0 komentari:

Objavi komentar