subota, 27. kolovoza 2016.

MOJA SNAJA JE VELIKO ZLO! Od kako je došla u našu kuću unijela je veliki nemir...

MOJA SNAJA JE VELIKO ZLO! Od kako je došla u našu kuću unijela je veliki nemir. Za komšije i prijatelje ona je nevinašce, SNAJA ZA PRIMJER, jer pred svima glumi dobru osobu, ali kada ostane nasamo sa mnom pokazuje pravo lice.


Vrijeđa me, psuje, a NAJGORE mi je jer po naselju priča da je maltretiram i da sam zla svekrva. Neki dan dok smo bile same u kući tako me je izvrijđala da sam od muke proplakala, da bi mi na kraju rekla da dijete koje nosi nije dijete mog sina, već nekoga od 3 njena ljubavnika. TADA JE NA SAV GLAS IZ ČISTA MIRA PČELA DA VRIŠTI I PLAČE I MOLI ME DA JE NE TUČEM. Iznenadila sam se jer sam mirno stojala barem 2 metra od nje.


U tom trenutku je sama sebi opalila dva takva šamara je se lice istog momenta toliko pocrvanjelo da sam mislila da će da izbije krv. Istrčala je na ulicu gdje se već sakupilo par najbližih komšija i molila ih je da je spasu od mene. Cijelo naselje me očima ne može da gleda,da ne govorim za mog sina, a ništa nisam kriva. Ne znam kako da svijetu dokažem da sam nevina i ko je ona, da je zlo koje se jednom rađa.

1 komentar: