petak, 26. kolovoza 2016.

Moj muž mi danima puni glavu kako mu se moja najbolja prijateljica nabacuje,kako ga otvoreno...

Moj muž mi danima puni glavu kako mu se moja najbolja prijateljica nabacuje,kako ga otvoreno poziva na DRUŽENJE kada god ostanu nasamo. Naprosto sam luda zbog toga.


Cijeli život sam joj potpora i baš istinska prijateljica, a ona pored svih drugih muškaraca želi mog muškarca sa kojim sam preko 10 godina u braku. Danas sam je pozvala na kafu i otvoreno joj u lice sve sasula, da je bezobrazna, nemoralna i tako to,


a ona je sva iznenađena rekla kako u životu nikada ne bi tako nešto uradila i da kada je već ta tema načeta moj muž nju proganja i često zove da PIĆE. Totalno sam zbunjena, ko laže, ko govori istinu… do sada su mi njih dvoje bili od najvećeg povjerenja, a sada shvatam da neko od njih laže. KO!?

0 komentari:

Objavi komentar