petak, 26. kolovoza 2016.

Moj muž je najveći ljenivac koji postoji na svijetu. Danas, po običaju, spavao je do podne...

Moj muž je najveći ljenivac koji postoji na svijetu. Danas, po običaju, spavao je do podne, djeca vise nisu mogla da cekaju sa doručkom i ja fino postavim stol da ih nahranim.


Taman sjednem da ih hranim kad eto njega. Ustao, onako sam nikakav, nije se ni presvukao, ni umio, oprao, sjeda za stol i onako još u polu snu jedva izgovara NASPI TE ČORBE I MENI. Moram da napomenem i da sam 15 dana pred porodim i jako se tesko ustajem i krecem. Ustajem da odem u kuhinju po tanjir, a on kao od brda odvaljen, preko 100 kila sjedi i čeka da mu donesem, praktično da ga nahranim kao što hranim i djecu.


Volim ja njega, i sve to, ali vjerujte da nemam ovo troje, uskoro četvero djece da bih ga bez razmišljanja ostavila, pa kada bih do smrti živjela sama. Baš je naporan. NE ZNAM DA LI SU SVI MUŠKARCI KAO ON, ALI ON JE BAŠ NAPORAN ZA ŽIVOT.

0 komentari:

Objavi komentar