ponedjeljak, 22. kolovoza 2016.

JUČE MI JE DOŠLA PRIJATELJICA NA KAFU, I MUŽ MI JE REKAO DA MU SPREMIM PEŠKIR I ODNESEM....


Juče mi je došla prijateljica na kafu, i muž mi je rekao da mu spremim peškir i odnesem šampon u kupatilo, ja ga nisam poslušala, kakve sam batine dobila kad je prijateljica otišla, nedelju dana mi je bilo crveno oko.
Razmišljam da ga ostavim!


Ispovest2
Studirao sam daleko od kuće. Bez previše novaca, u skromnim uvjetima. Dan prije Badnjaka, na putu prema studentskom domu, svratio sam do autobusnog kolodovora kupiti kartu za odlazak kući. Kupio sam povratnu kartu, nakon čega mi je ostalo svega 70 kuna. Sjeo sam u tramvaj i razmišljao kako ću svratiti do trgovine i s tih 70 kuna kupiti nešto za pojesti. Misleći o hrani, do mene je došla neka stara baka, pružajući mi mali buket cvijeća, moleći me da ga kupim. Mislim se: “Badnjak je, nemam puno novaca, ali idem učiniti dobro djelo”.


Otvorim novčanik, u njemu novčanica od 50 kuna i novčanica od 20. Pogledam baku, pogledam novčanik, nekako mi je baš bilo žao. Dam joj 50 kuna i kažem: “To od mene za Božić”. Baka sva van sebe od zahvalnosti i blagoslova kojim me zasula. Tako sav ponosan na sebe, kupim neku kiflu u pekari i krenem prema ulazu u dom. Kod stepenica skužim nešto u lišću. Priđem bliže – 50 kuna. Prošli me trnci. Možda je čista slučajnost, ali ja mislim da se dobro dobrim vraća.

0 komentari:

Objavi komentar