srijeda, 24. kolovoza 2016.

Imam 24 godine i udata sam za 3 godine starijeg muškarca već skoro 4 godine...

Imam 24 godine i udata sam za 3 godine starijeg muškarca već skoro 4 godine. Prije nepunu godinu dana dobili smo prvo dijete, prelijepu djevojčicu i mislila sam da će naša ljubav, naš brak time dobiti novu dimenziju, da će naša ljubav biti veće.


Međutim, novu dimenziju je dobio, ali u negativnom, grozno smislu. Danima neprestalno plačem, želim da se ubijem, i bih samo da nema anđela kojeg sam donijela na svijet. Prije par dana dok se muž tuširao uzela sam njegov mobitel, tek tako čačkala, gledala fotke i naletjela na par fotografija gdje je on obnažen u nekim pozama, SA PODIGNUTOM ALATKOM. ŠOKIRALA SaM SE I VIDJELA DA JE TE SLIKE SLAO NE NEKI NEPOZNATI BROJ…


Pozvala sam taj broj i zavodljivim glasom mi se javila neka djevojka. Od tada ne želim da živim, pokušavao mi je objasniti nekim glupim izgovorima, ali znam da me laže. Kako je mogao nakon toliko godina zabavljanja, braka, nakon što smo postali roditelji da uradi tako nešto?

0 komentari:

Objavi komentar