srijeda, 10. kolovoza 2016.

Imam 15 godina i oduvijek sam vragolast, činim razne gluposti, i niko mi ne uzima za zlo...

Imam 15 godina i oduvijek sam vragolast, činim razne gluposti, i niko mi ne uzima za zlo, jer sam sin bogatih roditelja. Juče sam sa mojim djedom kod kojeg sam već par dana na raspustu, šetao selom i tako dok smo hodali i razgovarali ugledao sam pored puta stare cipele.

Shvatio sam da pripadaju starcu koji je u polju nešto radio. Sinulo mi je da mu ih uzmem i sakrijem, inače to obožavam. Predložio sam to djedu, a on mi je rekao da nije uredu da se na tako okrutan način šalim ni sa kim, a pogotovo sa starijim, pa još i siromašnim osobama. Međutim predložio mi je da, ako toliko želim da se našalim da prije nego ih sakrijem u svaku cipelu stavim po 50 eura.

Tako smo i uradili, stavili u svaku cipelu po 50 eura i sakrili ih, ali tako da se mogu brzo i lako pronaći, a mi smo otišli dalje, ali dovoljno blizu da sve vidimo. Ne mogu vam opisati koliko je taj seljak bio sretan, prvo jer je pronašao cipele, a kada je pronašao i po 50 eura, doslovno je skako od sreće. Djed je bio u pravu našalio sam se, zadovoljio sebe, a nikoga nisam povrijedio.

0 komentari:

Objavi komentar