utorak, 19. srpnja 2016.

VOLJELA SAM JEDNOG MOMKA ALI SAM GA OSTAVILA I UDALA SE ZA DRUGOG ZBOG NOVCA...

Voljela sam jednog momka, ali sam ga ostavila i udala sam se za drugog samo zbog novca. Muz mi nije nešto prebogat ali imamo i više nego dovoljno. Mogla sam da biram izmedju momka koji je na burzi rada i radi honorarne poslove i zaradjuje sitniš i to kad dobije,

momka sa kojim bih bila podstanar i mog sadasnjeg muza. U početku braka sam mislila da sam napravila dobru odluku i da nisam pogriješila, ali sada nakon 15 godina braka i sa životnim iskustvom, ne da mislim, već sam 100% sigurna da sam napravila pravi potez.

Ljubav bude i prođe, ljepota bude i prođe, tako da udavati se iz ljubavi i zbog ljepote je apsurd. Život je kratak i ako imate priliku da ga lijepo na jedan fin način proživite, zašto komplikovati i ići težim putem, Bez novca, nema ni ljubavi vjerujte mi…

0 komentari:

Objavi komentar