nedjelja, 24. srpnja 2016.

Sa mojom suprugom sam bio u vezi, a sada i u braku samo zbog njene mame, moje tašte...

Sa mojom suprugom sam bio u vezi, a sada i u braku samo zbog njene mame, moje tašte. Od kada smo se upoznali, ja i njena mama znali smo da smo jedno za drugo, ali razlika u godinama i njen brak nam nije dozvoljavao da budemo u vezi.

Jedini način da budemo u kontaktu i bliski je bio da se vjenčam za njenu kćerku. Obzirom da su bogati, imaju veliku kuću ja i moja supruga živimo kod njenih, tako da često ostajem nasamo sa mojom pravom ljubavi, mojom taštom.

 Oženjen sam već skoro 12 godina i na našu sreću niko nas nije otkrio. Najgore mi je jer moja tašta uskoro puni 60 godina i baš se rastužim kada shvatim da sve manje vremena imamo za uživanje. Da mogu sada bih uzeo njenig 15-ak godina i da oboje imamo po 45. Bože kako si nepravedan i okrutan.

0 komentari:

Objavi komentar