subota, 9. srpnja 2016.

RADIM U KLADIONICI I PRILIČNO DOBRO ZARAĐUJEM, ALI ČINJENICA DA MOGU MNOGO VIŠE...

Radim u kladionici i prilično dobro zarađujem, ali činjenica da mogu mnogo više me svakodnevno proganja. Mislim da svaki dan izgubim 50 eura minimalno i kada na kraju dana razmislim šta bi svojoj djeci za taj “izgubljeni” novac mogla priuštiti naprosto me zaboli glava od muke.

Friška sam u ovome poslu, ali čini mi se, ne znam da li su druge djevojke koje rade u kladionicama primjetile da postoje ljudi koji u kladionicu dolaze samo sa jednim ciljem, a to je da zavedu djevojke koje rade. Baš bogati tipovi kojim novac ništa ne znači i od kojih bi se za “spavanje” sa njima moglo uzeti baš puno novca.

Računala sam svaki dan sa njih 3-4 da spavam to je 50 eura minimalno, za mjesec dana 1500 eura i to za odnos na brzaka koji nemože trajati duže od par minuta. Morati ću pokušati jer sam u sitauciji da mi se pruža velika šansa da zaradim ogroman novac, bila bih luda da je ne iskoristim.

0 komentari:

Objavi komentar