srijeda, 13. srpnja 2016.

OŽENJEN SAM I IMAM DVOJE DECE. JUČE ME JE ŽENA TOLIKO IZNERVIRALA...


Ozenjen sam i imam dvoje dece. Juce me je zena toliko iznervirala zato sto se otvoreno nabacivala profesoru naseg deteta da sam hteo da je udarim ispred njega…Onda sam se setio da sam ja kao klinac gledao kako moj otac tuce majku. Ona mi je oduvek govorila
“Na zenu ruku dizi samo kad hoces da je zagrlis.”. Ne znam da li sam pogresio sto je nisam udario, jer verujem da ce nastaviti da mu se nabacuje jer ja nisam konkretno reagovao na problem…


Roditelji mi se svadjaju zbog sexa, i to traje duži vremenski period. On hoće, ona neće. On preti da će dovesti ljubavnicu na njene oči. Inače imaju 50 i 60 godina. Sramota me što ovo znam. I žao mi je što imam ovakve roditelje, jer su svojim ponašanjem uništili život bratu i meni.


Otišao sam nedavno u jedan foto studio/kopirnicu kopirati neke papire za posao. Radila je jedna stvarno lijepa djevojka. Dok sam joj objašnjavao što želim pokazujući joj papire, primijetio sam da me baš intenzivno gleda i smješka mi se. Kad sam završio, izašao sam van, napravio par koraka, zastao, pomislio ‘Dovoljno dugo si bio pi* ka.’ i vratio se unutra. Ukratko, spoj je dogovoren.

0 komentari:

Objavi komentar