srijeda, 27. srpnja 2016.

Ovo ljeto zbog vrućina loše spavam. Sinoć mi je bio pakao bilo mi je vruće kao

Ovo ljeto zbog vrućina loše spavam. Sinoć mi je bio pakao bilo mi je vruće kao u paklu da sam. Misleći da svi spavaju ustala sam i tako bez odjeće krenula do kupatila da se rashladinim. Bila sam nasred hodnika kada je brat izašao iz svoje sobe.

Nisam se mogla ni sa čime pokriti, a ruke mi nisu dovoljne da pohvataju moje ogromne grudi i BRAT ME JE VIDIO POTPUNO GOLU. Tako smo stojali i gledali se ne progovarajući, a onda je on rekao kako i nisam neka riba i kako su mu nejasni muškarci koji se pale na mene. Balavac jedan u životu neće vidjeti ljepše žensko i umjesto da se zahvali bogu što mu je dao priliku makar da vidi,

on tako komentariše. Zapamtiti ću mu ove riječi i osvetiti ću mu se kada bude najmanje očekivao. Ej “nisam neka riba” imam 19 godina i do sada sam bila sa preko 40 muškaraca koji mi daju i preko 100 eura samo da provedu noć sa mnom, a on meni… bože da mi nije brat ubil… ma ne znam šta bih mu uradila. Stvarno me je uvrijedio.

0 komentari:

Objavi komentar