utorak, 26. srpnja 2016.

Ne zaposlen sam i upratio sam da komšija vara svoju ženu, dok je ona na poslu...

Ne zaposlen sam i upratio sam da komšija vara svoju ženu, dok je ona na poslu. Prije par dana u trgovini sam ga sreo i onako kroz šalu upitao ” komšija pa ne govoriš da imamo novu komšinicu?”. Ignorisao je moje pitanje, pokupio svoju podmjeru i otišao.

 Juče mu ljubavnica ponovo dolazila i kada je nakon par sati provedenih kod njega krenula kući, ja sam je uslikao kako izlazi iz njihovog dvorišta. Odma sam otišao na njegova vrata, pozvonio i kada je izašao, pokazao sam mu sliku i rekao “evo ovo je komšinica o kojoj sam ti prije par dana pričao”. Pocrvenio se, pritisak mu je otišao u tačku, a onda je rekao, “i šta hoćeš sad”.

Obzirom da sam već bio spreman na takvo pitanje rekao sam “jednom mjesečno komšinica da dolazi meni i 100 eura mjesečno, ili…” na ovo ILI me je prekinuo i donio mi 100 eura. Sada čekam kada će i komšinica da doće, a stvarno je vrh ženska. Ako ovako bude, posao mi nikada neće ni trebati, plata, ženske, sve će da bude, a ležanje u hladovini, bolje nego da sam u Americi :)

0 komentari:

Objavi komentar