četvrtak, 14. srpnja 2016.

Moj tata se razveo od mame i ubrzo nakon toga doveo novu ženu. Bio sam ljut na njega...

Moj tata se razveo od mame i ubrzo nakon toga doveo novu ženu. Bio sam ljut na njega, jer me odvojio od mame, ali sve se promijenilo vrlo brzo, jer sam se opasno zaljubio u maćehu. Shvatao sam zešto je mamu zamijenio njom, jer maćeha izgleda kao milion dolara.


Kada sam mislio da nije u kući otišao sam do njene sobe i počeo da rondam po njenom vešu, brusevima, gaćicama i sl. Kada sam našao korištene, prljave gaćice, sa nekim bijelim tragovima u sekundi sam se ukrutio kao nikada. Toliko sam bio napaljen da sam zaboravio i gdje sam i šta radim. Tada je u sobu ušla ona, moja prelijepa maćeha. Počela je da viče, da psuje, ali sam se bez razmišljanja zaletio na nju i prislonio je uz zid. Obzirom da mi je tek 16 godina, nisam dovoljno jak i uspjela je da me odgurne od sebe i izađe iz sobe.


Kada je tata došao sa posla sve mu je ispričala, mislio sam da joj neće povjerovati, ali na vrlo bolan način sam shvatio da joj itakako vjeruje. Premlatio me od batina, sav sam bio u modricama, ali gore od toga je šo je odlučio da me pošalje u muški dom, neka privatna škola, šta već. Da sam barem uspio da sam bio jači da je savladam i da imam odnos sa njom, ovako ostaće vječita želja, dio snova i ništa više od toga.

0 komentari:

Objavi komentar