četvrtak, 28. srpnja 2016.

Komšinica koja živi preko puta nas se otvoreno nabacuje mom mužu...


Komšinica koja živi preko puta nas se otvoreno nabacuje mom mužu. Često bez imalo stida predamnom mu govori da je od mene bolja 100 puta. Iako znam da me moj muž nikada ne bi prevario, pogotovo ne sa njom sve to mi nekako smeta.

Juče mi je ne najavljena došla na podnevnu kafu i sjela nasuprot mog muža. Duboki dekolte, bez brusa je više otkrivao nego što je sakrivao njene ogrome grudi. Tada mi je bilo svega preko glave i odlučila sam da u njenu šolju sipam leksativ (ono za brzo čišćenje crijeva) i sa uživanjem je pratila kako postaje nervozna. Kada ju je protjeralo da sere i kada je ustala, tada sam joj rekla da nam WC nije u funkciji i da nemože kod nas to obaviti.

Trčećim korakom je krenula ka svojoj kući, kući koja je bila šredaleko. Od polovine puta ispod lepršave kratke haljinice je počelo da sipa kao iz kabla :). To uvijanje, stiskanje, trčanje se ne može riječima opisati, to treba vidjeti. Nadam se da je naučila da se samnom ne zeza. U naselju su je već prozvali QRVASERA :). Nije da se hvalim, ali direktne zasluge za nadimak iamam, JA

0 komentari:

Objavi komentar