ponedjeljak, 18. srpnja 2016.

Juče dok sam igrao POKEMON GO, bolje rečeno trčao po naselju ganjajući ga, PIKACHU...

Juče dok sam igrao POKEMON GO, bolje rečeno trčao po naselju ganjajući ga, PIKACHU se pojavio kod komšije u dvorištu. Naravno nisam dozvolio da propustim priliku da ga ulovim, preskočio sam ogradu i krenuo iza komšine kuće.


Kada sam došao zatekao sam komšinicu kako se sunča u toplesu. Šokirala se kada me vidjela ispred sebe još sa mobitelom uperenim prema njoj, pomislila je da je snimam, Bože. Toliko je počela da viče i histeriše da sam zatečen pokušao da joj objasnim i napravio još veći problem.


Gledajući je rekao sam IZVINI, ALI JA SAMO TRAŽIM (i umjesto PIKACHU) rekao sam PIČ… Tata me ubio od batina, a još gore od toga, oduzeo mi je mobitel :(, pokušao sam da objasnim, ali priglupi starci ne kontaju, aaaa već 20 sati nisam bio ON LINE.

0 komentari:

Objavi komentar