utorak, 19. srpnja 2016.

Ja i muž smo se vjenčali prje nešto manje od pola godine, starija sam od njega 3 godine...

Ja i muž smo se vjenčali prje nešto manje od pola godine, starija sam od njega 3 godine. Imam 28 godina, a on za svojih 25 je baš nezreo, a i mnogo sluša svoju mamu. Kada sam mu prije mjesec dana rekla da sam ostala trudna, umjesto da se raduje rekao je da je to nemoguće i da je uvijek koristio zaštitu, jer mu je mama rekla da mu je rano da postane tata.


Evo od tada kada god sam gola gleda mi u stomak, mjerka me i govori kako je svaki dan stomačić sve veći. Ubi me komentarima kako mu je njegova mama rekla da je nemoguće da već u trećem mjesecu bude toliki stomak kod trudnice. Ne znam šta da mislim, toliko je nezreo i toliko vjeruje svojoj mami da se bojim nedaj Bože ako se porodim prije vremena da mu ne napuni glavu glupostima da sam došla trudna.


Tek sada shvatam šta je to svekrva, veliko zlo ljudi moji, koje može zagorčai život bez ikakve potrebe. Moram ga nagovoriti da se preselimo u drugi grad, da živimo sretno samo ja i on, bez VANJSKIH uticaja.

0 komentari:

Objavi komentar