četvrtak, 21. srpnja 2016.

Imam 43 godine, supruga me je napustila sa dvoje dece i ostišla kod oca i sestre...

Imam 43 godine, supruga me je napustila sa dvoje dece i ostišla kod oca i sestre, deca su 10 i 7 godina, živeli smo u iznajmljenim stanovima 12 godina, posle slabe finansijske situacije tj ja sam izgubio drugi posao, otišli smo da živimo u stanu kod mojih roditelja,


 bilo je tu nesuglasica i ranije između nas dvoje, uglavnom nezadovoljstvo usled egzistencije i mnogo ranije mog flerta na društvenim mrežama (koje sam pre više godina skroz isključio iz našeg života)…
…veći problem je u stvari bio usled sitnih sukoba između roditelja i nas, neshvatanja, razlike u godinama, jedan roditelj alkoholičar, usled toga,


ja sam se sve više povlačio iz društva, nisam izlazio, nisam prihvatao da idem sa suprugom i decom kod prijatelja, sedeo za kompjuterom da zaboravim na probleme, svađao se sa suprugom, bio i agresivan pred decom, pred roditeljima… Volimo se se i dan danas… Ona je rekla da treba proći vreme, ja ne znam sta da radim sad, volim je, voli i ona mene, što mi je i rekla, plašim se.

0 komentari:

Objavi komentar