nedjelja, 24. srpnja 2016.

Imam 16 godina i živim sa mamom u malom stanu. Tata nas je napustio prije 5 godina

Imam 16 godina i živim sa mamom u malom stanu. Tata nas je napustio prije 5 godina i otišao sa mlađom. Moja mama, iako misli da ja ništa ne znam, od tada se druži, tačnije spava sa raznim muškarcima za novac i na taj način zarađuje, za stan, režije, hranu, kao i sve moje želje i željice.

Te muškarce, koje meni predstavlja kao poslovne saradnike, dovodi u naš stančić i u svojoj sobi im pruža te usluge. Juče dok sam bila sama u stanu došao je jedan njen kolega. Rekao je da ima dogovoren sastanak sa mojom mamom i da je ona rekla da je sačeka u našem stanu. Čim je ušao i čim je zatvorio vrata, navalio je na mene i…

uslugu koju mu je moja mama pružala, uzeo je sam, na silu od mene. Kada je završio, prije nego je otišao bacio mi je 20 eura i rekao, da vrijedim duplo bolje od moje mame. Nisam mami ništa rekla, dosta joj je njenih problema, ali mnogo sam tužna. Prvo jer sam izgubila nevinost na takav grozan način, a drugo postala sam svjesna i potpuno znam kako je mojoj mami čitavih 5 godina. GROZNO. Proklinjem tatu kao nikada i molim Boga, ako ga ima da mu se sve vrati, jer je on kriv za sve

2 komentara: