subota, 23. srpnja 2016.

Bio sam u vezi sa devojkom 5godina i na njen rodjendan odlucim da je zaprosim

Bio sam u vezi sa devojkom 5godina i na njen rodjendan odlucim da je zaprosim. Stavio par sveca u sobu, pobacao latice od ruza po celoj sobi, napravio tortu u obliku srca. Vraca se ona sa posla, ja joj stavio povez preko ociju uvodim u sobu kleknuo ispred nje, pustam pesmu od Bobana Rajovica ”

na dan kad si rodjena” a ona mrtva ladna skida povez gleda levo-desno i odjednom mi kaze:
A ko ce sve ovo da pocisti i sta klecis tu, okrene se i ode. Ispovest: Jedne večeri legla ja da spavam, ali odjednom čujem kako mi nešto grebe po zidu u sobi, pomislim ja, to mora da je nešto na potkrovlju, ali nikako da zaspim.
 I rešim ja da proverim šta to neprestano grebe kod mog zida.

Uspem ja nekako da pomerim krevet, ali iza kreveta nema ništa, a onda odlučim da pomerim ormar, na jedvite jade sam ga pomerila, ali opet ništa. I ostala još samo komoda, pomerim ja i nju ono opet ništa i na kraju shvatim da to moj otac hrče u sobi iza tog zida.

0 komentari:

Objavi komentar