četvrtak, 14. srpnja 2016.

Bili smo mladi i nakon što sam se posvađala sa momkom on je isto veče došao sa svojim bratom

Bili smo mladi i nakon što sam se posvađala sa momkom on je isto veče došao sa svojim bratom koji jako lijepo pjeva pod prozor i pjevao mi je neku pjesmu kao JOŠ UVIJEK TE LUDO VOLIM… Gledajući ih sa prozora i slušajući kako prelijepo pjeva mnogo sam se zaljubila u njegovog brata.


Tu noć sam počela da maštam o vezi sa njegovim bratom. Nakon par mjeseci izašla sam sa njim i od tada je prošlo tačno 15 godina. Već 12 godina smo u sretnom braku i često zezam mog djevera, nekada mog momka kako bez njega ne bih znala šta je sreća.


Samo da naglasim da smo imali 16 godina kada mo se kao zabavljali, ono osim poljubaca i malo maženja nikada ništa više nije bilo između nas. Da ne bude da sam neka droca

0 komentari:

Objavi komentar