petak, 24. lipnja 2016.

Završila sam fakultet za profesoricu biologije, ali zbog toga jer nemam štele, a i ne želim

Završila sam fakultet za profesoricu biologije, ali zbog toga jer nemam štele, a i ne želim da spavam sa koje kakvim funkcionerima, nikada nisam radila ono što volim, a to je da učim djecu. Prije par mjeseci sam počela da radim kao konobarica u jednom gradskom kafiću. Kafić kao kafić, koliko god kulturnih gostiju bilo uvijek ima i onih drugih koji zagorčaju život.


Danas je došao direktor jedne škole koji me je 8 puta odbijao za posao i svake godine primao jednu djevojku koja je fakultet jedva završila, sve dok joj ove godine nije napravio za stalno radno mjesto. Baš sa njom je došao u kafić i onako cinično, sarkastično dok su naručivali piće govorili kako im je žao što zlatni student nema mjesta da radi u struci i mora da radi kao konobarica.


Jednostavno nisam mogla da trpim to, vrelu kafu sam mu sasula po hlačama i rekla možda da sam vam dala što je ova droljica možda bi i ja radila u struci, ali mene nećeš imati, makar me svi muškarci ovog svijeta imali. Naravno sekundarni otkaz, al mi nije žao ni sekunde, čak sam nakon ovoga nekako sretna i dobila sam neku novu energiju i volju za životom.

0 komentari:

Objavi komentar